Nekad Tedde | Ban överklagan [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt Hex-ID: 110000134727f93

Vad är din discord tagg? Tedde#5096

Vem var det som bannade dig? Olle.P

Hur lång tid var din ban? Pban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user has been banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att på Zakis klipp så såg det ut som att jag la mig ner (tyckte staffsen) och då sa Ovve den som inte skriver i pm vem som emote abusa får pban i med att jag blev nerskjuten och inte klickade u för att inte ta skada så skrev jag inte förstås. Efter det orkade jag inte tjafsa emot för jag tror bara att det hade gjort situationen värre då den redan var väldigt hetsig o kaos. Jag valde att istället ta ban och sedan skriva en ban överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i ett scenario vid meth sedan ser vi att det är en saab som kör efter oss. Efter ett tag av körande och fintande så hoppar saaben ut och har uppe en micro uzi och en pistol precis vid motorvägen, vi kör iväg sedan vänder vi för att köra till stan då kör dem iväg och sedan stannar saaben vid sidan av vägen och säger "Följ efter oss" vi åkte i kanske 2 minuter sedan ställde dem sig vid sidan av vägen och hoppar ut direkt då fattade vi att dem skulle råna oss, det första dem gör är att hoppa ut och ta upp micro och när vi vänder så börjar dem smattra. Sedan ska vi köra iväg såklart men när vi kör iväg ser vi en insurgent så då vänder vi. Sedan ramar den in i oss och jag rpar skadad, sedan hör man på zakis klipp att holken säger i dc "kom hit jag rama dem" vilket blir metagaming, saaben kommer iaf sen och mina kompisar går ut ur bilen och jag rpar skadad sen går jag ut. Jag försöker skjuta dem men jag blir nerskjuten direkt så jag lägger mig ner automatiskt. Då tror alltså staffsen att jag klickade u vilket jag inte gjorde. Jag låg även sådär under hela scenariot så ifall jag hade klickat u hade det inte hjälpt och jag gjorde inte ens det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig, men staffsen gjorde helt rätt. Jag klickade inte u för att inte ta skada (visste inte detta) men på klippet såg det tydligen ut som det. Men jag låg nere på backen hela scenariot och ifall dem hade skjutit på mig hade jag tagit skada vilket jag också gjorde men dem döda inte mig helt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var sunt förnuft när det var några som skjöt mot mig och jag sedan skjöt tillbaka. Väldigt oklar ban men det löste sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klippa för då hade man sett att jag blev nerskjusten. Personligen blir jag även nerskjuten på Zakis klipp men nu är jag inte staffen och det är såklart staffsen beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag ska alltid klippa så man har om det blir något som är oklart. Jag kommer heller inte vara kriminell när jag blir unbannad. Jag kommer fokusera som polis eller andra lagliga jobb så jag kan förbättra min rp och att jag gör roliga och bra scenario så det slipper bli massa tjafs i support

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka