Accepterad teddan | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

teddan

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076519521/

Ditt Hex-ID: 11000014288ae61

Vad är din discord tagg? Neos lillebror stolt#5004

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lalligt rp, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi tände på två bilar med bensindunkar vilket jag ångrar extremt mycket men i alla fall så vart det kaos folk brann och sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade crusing och åkte mot piren och då så rökte vi och drak öl men sen så får vi iden att tända på bilar för att ha som majbrasa vi hämtade bensindunkar och börja hälla på och sen så bak smäller bilarna på bensinen så det börjar brinna och vi häller på mer och mer bensin så exploderar bilen och då se hämta vi en till bil för mer majbrasa så vi gör samma sak igen det blir bara värre och värre folk börjar brinna och det blir kaos jag slutar och och går mot min bil för att åka där ifrån men då blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag gjorde fel väldigt mycket och vet vad som jag gjorde och tar åt mig det jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för sundförnuft en gång innan och då så hade jag ingen bil för att jag var ny på servern och då såg jag en ambulans som stod och var olåst så jag tjuvkopplade den och den så starta ambulansen. Sen så körde jag runt med ambulansen och bara chilla men nu så vet jag att man inte ska sno tjänst fordon. Och nu så har jag aldrig snott ett tjänst fordon nå mer det ångra jag också jätte mycket att jag gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde skippat att varit med på det och försöka stoppa om dom gjorde det då. och istället för att vara med så kunde jag jag sätta mig i min bil och skriva en rapport.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att inte tända på bilar och aldrig medverka på sånt. ångrar allt jag gjorde och önskar jag kunde spola tillbaks tiden och ändra på det men men jag gjorde fel och vet att jag aldrig mer ska göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka