Nekad teddan | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teddan

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076519521/

Ditt Hex-ID: 11000014288ae61

Vad är din discord tagg? Neos lillebror stolt#5004

Vem var det som bannade dig? svampbob

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde med min blå rs6 och skulle till piren. Jag sladda till i en kurva och krockade in i en vägg och flögg ut. Efter jag flög ut så ställde jag mig upp och hoppa in i bilen igen. så körde jag iväg vilket jag ångarar väldigt mycket vet att jag gjord3e fel och jag tar ått mig de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med min blå rs6 med silvriga fälgar. Sen skulle jag åka till piren och kolla lite för det brukar va folk där. På vägen dit så kom en kurva och jag körde för fort i den kurvan och sladda till. Jag krockade och flög ut ur bilen genom framrutan. Jag ställde mig upp och hoppa in i bilen igen och körde vidare i min blå rs6 med silvriga fälgar. jag ångar det jag gjorde och tar åt mig det jag gjorde kommer inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för att jag körde vidare vilket är powergaming.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för sundförnuft en gång innan och då så hade jag ingen bil för att jag var ny på servern och då såg jag en ambulans som stod och var olåst så jag tjuvkopplade den och den så starta ambulansen. Sen så körde jag runt med ambulansen och bara chilla men nu så vet jag att man inte ska sno tjänst fordon. Och nu så har jag aldrig snott ett tjänst fordon nå mer det ångra jag också jätte mycket att jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp kunde rpat på kraschen och liksom rpat bra. Eller kört lite lugnare och tagit svängen bättre så jag inte krockade in i väggen och flög ut. så kunde jag ha tagit mig till piren i bra skick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att aldrig mer göra powergaming. Och att inte bara köra vidare när man krockat eller ställa sig upp efter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka