Nekad TechTheCreator | Chef-jobb ansökan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChillDan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & Mc

Vad heter du IRL? Daniel

Vad heter du på discord? Tech#3052

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen förra året i Oktober

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att jag är online så mycket som det går så jag kan motivera de anställda och få dem att vilja spela mycket så det blir så bra för våra anställda som för våra kunder. Jag ska också försöka se till att vi har öppet ofta. Så många kan komma in och kolla i katalogen och kanske köpa en bil eller två. Jag tänker också att ta intervjuer ofta så jag kan anställa mycket folk så vi kan ha öppet ofta som jag sa. Jag ska också försöka att försöka få ett samarbete som de gjorde när jag sist jobbade på saras så vi kan få t.ex skydd av securitas så ingen kommer och rånar oss eller att det inte blir slagsmål i butiken och ifall det skulle bli så eskuterar securitas dem ut. Jag vill också ta bort korruptionen på Saras om det finns någon just nu och anställa folk som vill jobba där för de tycker det är kul. Inte folk som vill jobba där för rabatterna och så de kan vara korrupta och ge sina kompisar rabatter som de absolut inte får.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Personalansvarig på Saras så jag vet hur man anställer folk och hur man jobbar i kassan så jag vet hur man ska kolla på hur nya personer jobbar och hur jag ska hjälpa de med att t.ex visa dem hur man använder fakturor och hur vårt system funkar. Så ifall man behöver folk vid kassan ibland så kan jag hoppa in och jobba där med för att jag vet hur hela systemet funkar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-5 timmar per dag men ibland blir det lite mindre typ 4 timmar p.ga skolan. Men oftas så blir det faktiskt mer en 4 timmar typ 6-7 för att jag brukar ha mycket tid att göra vad jag vill.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100% jag kommer bara inte vara en chef på Saras bil och MC

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ja jag spelar på en till server men det är en icke roleplay det är en freeroam.

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka