Nekad Teaterboy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Test Medlem
Meddelanden
350
Reaction score
62
Blacklist-referens
ID: 900 — Övrigt
Anledning: Doxx
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Situationen var såhär: Jag och min kompis satt i ett samtal och skulle spela lite unive som poliser. Då säger min vän att det är en kille som hettsar mot han i en chat o jag kollade och han tjaffsade om massa nonsens. Jag argumenterade med han i kanalen så som min kompis. sen började han gå in på personliga saker så som ålder osv. Då gick jag in på forumet och kollade vad han hette. Då hela servern kan se vad alla heter via arkiv systemet osv där man kan kolla sånt. Jag skriver sen ut hans namn i stil med detta: Hejdå "namn" ❤️. Han blir då helt tyst och dagen efter blir jag bannad utan att någon talar med mig och jag vet än idag inte ifall bannen gäller detta men jag antar det.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag erkänner att det jag gjorde bröt mot reglerna och jag ångrar mitt beslut att göra som jag gjorde.

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, har läst genom reglerna en gång till för att säkerställa att jag inte bryter mot fler regler.

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag nu planerar att sluta kretsa på discorden och alla ooc saker, tänker bara gå in och spela för en gång skull. sluta med att modererandet och faktiskt spela spelet så som det är tänkt. har tänkt att starta upp ett litet gäng med några polare.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Negativt

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1100 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
 
va e dehär för pajas beteende. Ni har redan gått ner från den största servern i sverige och då väljer ni att ta betalt för en unban? helt idiotiskt. såhär hanterar man inte sitt sista år som företag.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top