- Meddelanden
- 350
- Reaction score
- 62
Blacklist-referens
ID: 900 — Övrigt
Anledning: Doxx
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Situationen var såhär: Jag och min kompis satt i ett samtal och skulle spela lite unive som poliser. Då säger min vän att det är en kille som hettsar mot han i en chat o jag kollade och han tjaffsade om massa nonsens. Jag argumenterade med han i kanalen så som min kompis. sen började han gå in på personliga saker så som ålder osv. Då gick jag in på forumet och kollade vad han hette. Då hela servern kan se vad alla heter via arkiv systemet osv där man kan kolla sånt. Jag skriver sen ut hans namn i stil med detta: Hejdå "namn"
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag erkänner att det jag gjorde bröt mot reglerna och jag ångrar mitt beslut att göra som jag gjorde.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, har läst genom reglerna en gång till för att säkerställa att jag inte bryter mot fler regler.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag nu planerar att sluta kretsa på discorden och alla ooc saker, tänker bara gå in och spela för en gång skull. sluta med att modererandet och faktiskt spela spelet så som det är tänkt. har tänkt att starta upp ett litet gäng med några polare.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Negativt
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja