Accepterad Tcin-Discord | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tcin-Discord

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad är ditt discord namn? Tcin

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Fares Ahmud är en lycklig man som är 21 år gammal med en intressant bakgrund. Hans föräldrar flyttade från Syrien till Sverige innan han föddes. Han har en bror, en mamma och en pappa, men hans pappa dog när Fares bara var sju år gammal. Fares vet fortfarande inte exakt vad som hände med sin pappa - en dag när han var på jobbresa möttes han av två poliser istället för sin pappa. Trots det har det inte hindrat honom från att vara öppen och pratsam med alla han möter. För Fares är det inte pengar eller karriär som är viktigast. Istället vill han lära sig mer om bilar och göra skillnad i människors liv. Han säger själv att bilar får honom att känna sig glad. Han har tidigare jobbat på ställen som Mekonomen, inom taxibolag och bilfirmor, vilket har gett honom en bra förståelse för bilar. Men det som verkligen driver Fares är att arbeta med bilar samt utveckla sin kunskap om dem. Hans erfarenheter har gett honom insikt i hur han kan använda sin passion för bilar för att göra skil§nad i människors vardag. Han är en smart och trevlig person som verkligen strävar efter att göra världen lite bättre för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag gillar att spela rollspel och utveckla min karaktär. Jag har erfarenhet av att spela på andra svenska rollspelsservrar som (sswewave, skrp, dmrp, stammen, velo, moon rp, liljestaden rp).

Jag är intresserad av att söka jobb på platser som Mekonomen eller liknande företag som handlar om bilar. Jag tror att mitt medlemskap på Unive kommer att öppna upp möjligheter för mig att göra mer och utforska olika sidor av staden. Eftersom jag har erfarenhet från andra rollspelsservrar känner jag till reglerna och hur saker och ting fungerar.

Mitt mål är att bidra med bra och seriöst rollspel genom att skapa intressanta händelser och se till att alla har kul på servern. Jag planerar också att söka jobb på olika platser för att göra rollspelen så realistiska och roliga som möjligt. Jag vill bidra med en vänlig och rolig rollspelstil så att alla jag interagerar med tycker att det är kul och givande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är betyder att det är viktigt att inte bryta reglerna bara för att vinna i olika situationer hela tiden. Ibland måste man vara beredd att acceptera att man förlorar i vissa situationer också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dom tre exempel är VDM som betyder att man dödar någon med hjälp av ett fordon utan anledning, RDM som betyder att man dödar någon utan anledning. och sunt förnuft som betyder att man ska tänka realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på serverar som ortenwave, skrp, dmrp, stammen, velo, moon rp, liljestaden rp och många fler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix, hoppas vara att jag blir godkänd.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka