Nekad TBGReomz | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TBGReomz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: TBGReomz

Hur gammal är du? 15 (2005-07-07)

Vad heter du? Kevin

Vad heter du på discord? ! 8FS#0507

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under hela dagen det vill säga 7-9 timmar varje dag

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker själv jag har stor erfarenhet inom fivem regler och era egna regler, varit staff på andra serverar. Jag vill med det säga tilldela en ytterligare bra vakt som håller koll på scenriaon som händer och ifall något går snett tar jag en exrta koll på det, vill att rp världen ska vara envist för alla.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill förbättra eran servern med att hålla span på folk som trollar/lallar, själv så hatar jag sånna som förstör hela tiden, vill därför hjälpa er med att få bort lallarna! Jag tycker bara det blir tråkigt för en ifall man väl blivit RDMad eller något, då vill jag få bort grabben som gjorde då det är väldigt onödigt av honom.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad serven förut? Nej.

Senast ändrad:
Det finns utrymme till en mer utförlig ansökan, men väljer att ge dig en chans att visa vad du går för på en intervju!
Alltså vidare till intervju! Tar kontakt med någon admin alternativt servervakt ansvarig!

MVH Pontus

Tillbaka