Accepterad TazerX | Chef-jobb ansökan [Securitas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TazerX

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Rejmond

Vad heter du på discord? TazerX#4536

Hur gammal är du? född år 2007 15år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jo men jag har väldigt många idéer om hur jobbets utveckling ska gå till. Men jag tänker börja med att se över alla förslag som kommit in till Securitas och försöka ta upp dom bästa och viktigaste förslagen, Sedan kommer jag att kolla på de senaste klagomålen vad dom anställda men samt alla medborgare tycker att vi på Securitas behöver förbättra, och då kommer jag ta tag i det och göra mitt bästa för en bra förändring. Kommer även ha viktiga och lärorika möten då och då, Kommer försöka få in nya utbildningar som ökar allas erfarenheter inom Securitas. Kommer även satsa på att bygga ett rekryteringsteam som jobbar hårt och är erfarna inom den delen ska försöka bygga upp kåren och öka på antal anställda men vi ska samt kunna hantera jobbet och utbilda personerna komma med nya aktiviteter och övningar det ska jag försöka göra så bra som möjligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jo men jag har tidigare varit Bitr och det har gjort att jag lärt mig en massa om jobbet sedan så har jag nära personer t mig som jobbar som securitas IRl då har jag varit intresserad inom det jag ska även gå min gymnasie linje som det, Läser även på mycket inom polisen och Securitas verksamheten just nu är jag Polis Inspektör så jag kan en del och kommer göra mitt bästa för att förbättra Securitas
jag också varit personal ansvarig och uppåt på andra jobb så är jag väldigt kunnig inom chefs positionen att ta större ansvar över saker och att kunna ta beslut jag vet hur panelen och allt annat funkar så jag har goda kunskaper, sen har jag jobbat på väldigt många andra jobb och jag har tidigare varit personalansvarig inom sjukvården är lärde jag mig hur allt fungerar och hur Dom högre positionera ska hanteras med det kan jag hur utbildningar ska skötas samt att vi ska hitta på fler utbildningar och mer roliga och utvecklande saker för sjukvården. Jag är också polis samt rekryterare har också varit personalansvarig+ för andra jobb så jag kan en del

När jag var Personalansvarig inom sjukvården fick jag kolla på hur utbildningar gick till jag är också väldigt påläst inom yrket

Hur ofta kommer du vara inne?
minst 6 timmar om dagen
Måndag 15:00 till 00:00
Tisdag 15:00 till 23:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:00
Fredag 15:00 till 00:00+
Under lov
Måndag T helgen 10:00 till 03:00 Själv klart med pauser men är alltid aktiv under dom tiderna ska göra mitt bästa

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast unive

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
**Glömde även notera att jag kommer vara en chef som stannar kvar vid yrket och aldrig lämnar och som kämpar sig upp hela tiden**

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka