Nekad Taze | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi AB] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi

Vad heter du IRL? Neo

Vad heter du på discord? Taze_TazerTazer#0059

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte men ganska länge

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Att försöka få mina anställda att vilja jobba kvar igenom att ha ett socialt rp där vi också jobbar tillsammans och hittar på saker med varandra som kommer få mer folk att jobba kvar och börja jobba. Jag kommer även utveckla hur Gripen Taxis Jobb nivåer ser ut och kommer förstås bättre tex att om du är prov anställd på kommer det finnas vissa krav att dom ska göra för att vara kvar och arbeta fast anställd eftersom att vi endas kommer söka spelare som har intresse för laglig rp på hög nivå så alla kan ha en bra rp upplevelse. Och jag kommer även vara uppmärksam på btr chefer på Gripen Taxi så alla kan få en chans att testa på nåt nytt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit innan och vet hur chefs menyerna funkar och hur man anställer och sparkar. Hur man ska bete sig som en chef. vet även hur faktura systemen funkar

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag tid är svårt att säga men på vardagar så är de skola men ska försöka vara så aktiv som möjligt för att höja taxins rp nivå.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Nekad, Vi har tyvärr valt att gå vidare med en annan person som chef över detta yrket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka