Accepterad Tazcer | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tazcer

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? tazcer

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Andreasson, 40 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Strikt, disciplinerad, Ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik kommer från Ystad i Skåne och har länge varit intresserad i polisyrket. Han växte upp i en omhändertagande familj och har fått en bra uppväxt. Fredrik har tidigare jobbat som polis i univestaden och vill nu söka sig tillbaka efter 2 års uppehåll från yrket. Så framtidsplanerna för Fredrik är att nu bosätta sig för gott i Univestaden och ta tillbaka de yrket han hade en gång i tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och mogen rp. Fyller 18 nästa år så de kommer inte vara något trams från min sida. Jag ska även se till att alla har en bra tid på Unive och att mina medmännsikor/med-rollspelare har kul!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i karaktären ska man försöka göra så motparten vinner, i en skottlossning (dåligt exempel) men så ska man spela för att dom ska kunna vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, skit har hänt då och då när jag var yngre och spelade. Jag fick mitt straff och lärde mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP - när man är under hot ska man alltid rpa rädd och värna för sitt liv. Social RP, Finns det en social utväg ska man alltid försöka ta den.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det behövs mer, är en erfaren och mogen rpare!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka