Antagen taxi3765 | Chef-jobb ansökan [SJV] [.3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilken chefs-position ansöker du till? SJV (om inte twinkles blir av)

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2022 ish

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på många yrken. Samt Jobb ansv nyligen! Varit chef på te.x. marja, domstolen, saras bil och mc, och alla sådana jobb! Samt har jag varit SJV ledning och ledning inom många andra yrken.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska försöka fixa upp aktiviteten först, så vi slipper alla dessa pings från jobb ansvariga och så. Sedan så ska jag också göra en TILL aktivitetskontroll då många brukar missa ifall det är 2x inom kort tid. Och då slipper vi dessa inaktiva personer, samt så ska jag fixa upp folks arbetsmoral, för just nu så går ett scenario cirka 10 sekunder. Så jag tänkte att vi ska försöka dra ut scenarionen längre så att alla får en roligare rp och kan fixa +reps åt dem. Sedan ska jag också fixa dessa Handlignar (inge illa ment) men en hoj går från 0 - 200 på 1.1 sekund. Då vi strävar efter realism, men ändå lite bättre än så. Sedan ska jag också fixa upp så att vi får en tydlig struktur i hela sjukvården så vi får en tydlig plan om hur saker skall gå till. Ska också granska och försöka fixa nya texturer till bilarna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aktiv VARJE dag. :D (Är sjv ledning just nu)

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till SJV!

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka