Ej Antagen Novation | Chef-jobb ansökan [SJV] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Novation

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? SJV - Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? Victor

Vad är ditt användarnamn på discord? Novationxd

Ange ditt födelsedatum: 3 September 2001

När fick du medlemskap på Unive? Varit medlem sedan 2 augusti 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter som ledning på diverse företag i staden har gett mig inblick till hur det är att vara chef. Har även en ledande roll utanför på ett av Sveriges största företag. Detta visar att jag är mogen, kan ta kritik och har det som krävs för en chefsroll som denna. Att sätta ner foten är min specialitet och mitt fokus är att alla ska trivas på arbetsplatsen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt fokus är att lösa dem problem som folk upplever på servern, detta är bland annat aktiviteten som starkt måste förbättras, detta genom att rensa bort inaktiva personer från panelen och anställa nya aktiva som vill hjälpa företaget att nå sina mål. Mitt andra huvudfokus kommer ligga på att förbättra rp'n inom sjukvården då jag upplever dagligen scenarion som starkt måste förbättras.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv dagligen, det varierar mot 3-8h, ofta längre än så. Givetvis är jag mer aktiv på helgerna men vardagar är inga problem. På Discorden är jag tillgänglig dygnet runt hela veckan. Har ett bra jobb utanför som ger mig möjligheten att snabbt svara på mobilen ifall behovet finns, och har mycket fritid som ger mig möjligheten att vara mer aktiv.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka