Nekad Taxi | Chef-jobb ansökan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Taxi3765

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? över 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänkte göra en trevlig och fin ingångs ställe så alla känner sig välkomna. Jag tänkte förnya dom anställda som inte jobbade så dom kan testa ett nytt jobb. jag hade tänkt att folk som drar från kassan och vill bara ha pengar. Jag kommer försöka utveckla jobbet och dom anställda genom att visa hur allt går till osv . Jag ska försöka fixa nya anställda som kan enkelt jobba och inte klaga samt så tänkte jag fixa ett fint kontor åt alla så alla känner sig lika behörig. Jag hade tänkt att vi skulle ha möte om vad alla tycker. Sen efter vi röstat så kan vi försöka fixa allt.Jag hade tänkt skaffa så alla tycker att vi ska ha bra miljö och bra arbetare. Jag tänkte också se till så att securitas går framåt och inte utfför korruption för då skulle vi gå i konkurss osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis assistent 4 års samt securitas chef eller biträdande chef. Jag fick mycket beröm då jag var en av dom bästa utbildarna och så. Jag har varit YB i polisen också samt utbildare på både securitas och polis.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne från 4-12 timmar,

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja.

Nekad, Enligt informationen du har angett är det inte dig vi söker.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka