Ej Antagen Taxi | Chef-jobb ansökan [Rikspolischef] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilken chefs-position ansöker du till? Polis

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2022 ish.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på många yrken tex Marja lisas samt högt uppsatt inom sjv. Det ger mig erfarenheter att bestämma samt ge ut order och utföra saker mig själv. Har varit polis också förut som hjälper mig mycket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag tänkte göra så att alla börjar jobba mer och finna aktivitet, genom att jag håller kontroller på möten och aktivitet i mpd. Jag ser att det är mycket korruption inom FRIn också som jag vill få bort. Jag tänkte om man kunde snacka med FRI ecn angående en rensning på inaktiva samt otrogna poliser. Då skulle vi kunna bygga en bättre framtids plan för FRI enheten samt göra det roligare för båda parterna. TEX i går så stormade vi rondellen men innan vi stormade fick de reda på det, så jag skulle vilja få bort dem fort som möjligt och bygga upp en ny stabil FRI. Samt skulle jag vilja bygga upp en ny kår med nya folk och där allting är glatt, jag kommer försöka att göra så att allas förslag går igenom och att all korruption försvinner. Jag skulle vilja hålla möten angående den tillfälliga kåren då jag har sett att många lämnar för att de har samlat på dem vapen. Vi skulle kunna motverka detta genom att vi litar och rapporterar inom minsta korruption. Jag vill också utveckla kåren inom rpn för just nu ser jag att alla går runt med mp5 fast än de har bara kört för fort, jag skulle vilja att fler personer sa till ifall det begås något tjänste fel samt ifall de vill ge ideer osv. Jag kommer också försöka fixa så att fler folk patrullerar med aspiranter samt studerande för jag ser en stor brist på edt just nu och skulle vilja utveckla den så mycket som det går så ingen behöver vänta i 2 timmar i garaget. Jag skulle också vilja ha möten angående detta då detta sker för ofta och det skulle nog möten kunna fixa. Samt skulle jag vila utveckla utbildningarna så att alla får en rätt utbildning samt att de lär sig rätt också. Jag skulle kunna göra detta ifall jag snackade ihop mig med ec befodringen samt läser igenom de gamla dokumenten. Men jag skulle också vilja bygga upp polisen på nytt där vi anställer nya folk och ha bra kollegor. Ifall man höll några möten då och då för att få idéer skulle det kunna utveckla kåren så mycket mer än vad det är just nu. Men jag skulle också vilja uppnå en ny typ av rp då där alla kom överens och inte behövde klaga på varandra.

Jag har lite svårt för att fylla i helt men på ett muntligt kan jag förklara mer och visa hur det kan göras.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv varje dag i discord och nästan varje dag in game men i discord kommer jag kunna vara aktiv nästan 24/7 men in game typ 6 timmar om dagen nästan varje dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
-rep
Mycket tomma ord, väldigt liten innebörd och faktisk relevant info.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka