Nekad Taxi | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Vad är ditt Hex:ID vet inte hur man fixar men aa

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Aa jag går till skolan kommer hem 14:50 och då rpar jag ibland men det är typ allt och på fredagar brukar jag hänga med kompisar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år nu ungefär 4 som icke medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) blivit bannad 24 ggr men några var ogiltiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom ska hjälpa staffsens arbete och se till så spelarna sköter sig. Och dom ska typ hjälpa nya medlemmar också med typ byta kläder osv och sen vara allmänt trevlig och bra rpare till alla.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har inte ansökt på VÄLDIGT länge och sen så rpar jag då och då men ofta så jag försöker hjälpa er och mig själv och utföra bättre scenarion utan att något kommer och skriker eller förstör rpn. Samt så har jag varit f.d staff och MA så jag vet vad reglerna är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall du typ kickar folk utan anledning eller ifall du revivar din kompis osv för han blev skjuten. Och abuse är ifall du revivar dig själv direkt du tar lite skada.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Utveckla samtliga frågor.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka