Ej Antagen Taxi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit det förut och helper och nu ser jag att det är inte så många MAs som finns och många är inaktiva så jag tänkte försöka bli en och hjälpa till lite. Och sen så vill jag bidra till servern mer så att vi kan få bort alla problemspelare som bara vill förstöra och ge unive en dålig reputation.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är väldigt aktiv och kan fixa forumet konstant och har tid för mycket då jag bara gymmar efter skolan. Jag vet hur reglerna fungerar och jag vet hur man ska uppföra sig som en ma och mer. Jag kan ta svåra beslut också och jag vet hur man ska göra allt för att inte göra fel. Jag kommer uppföra mig super bra och jag kommer att bemöta alla proffisionellt. Samt så är jag väldigt driven för att hjälpa folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska möta folk med respekt,vänlighet och lyssna på båda parterna. Man ska alltid låta dem prata till punkt och inte störa dom mitt i ett ord. Man ska alltid visa dem respekt och hjälpa dem ifall de behöver hjälp. Och sen så ska man visa dem att man lyssnar och inte vara tråkig och man ska hålla konversationen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att dem ska känna sig nöjda och glada att de fick chansen att vara medlem på unive och att de ska veta att det är en bra möjligthet för att upptäcka nya tillfällen i rpn. Jag vill att de ska känna sig bra för att andra fick inte chansen att börja spela på unive för att de har gjort dåligt saker förut. Och så ska dem känna sig nöjda att dom fick respekt utav alla och allt som är här.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna grund reglerna och man ska kunna veta hur rp fungerar. Jag vill ju inte att de ska kunna bara grundreglerna men inte kunna rpa för det kan påverka ett scenario väldigt mycket. Och då blir det väldigt dåligt kan jag ju säga. Och så ska dem kunna några vanliga regler också.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska kunna respekta alla och visa förebilder åt nya spelare. Man ska visa att unive är bra osv samt så ska man vara en bra förebild åt alla så de inte bryter regler.

Hur ser din aktivitetet ut? Jadu. Jag är aktiv varje dag och kan fixa forumet varje dag varje timme ungefär. Men jag kan inte ta intervju vara dag pga jag har olika veckor (pappa och mamma) veckor. Men varannan vecka kan jag ta intervjuer varje dag hela tiden. från 14:00 till 21:00 kan jag ta intervjuer och fixa forumet varje dag varannan vecka med intervju.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag inte är en problemspelare.

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka