Accepterad Tasty_chicken | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tasty_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 3 Januari 2007

Vad heter du på discord? Asme#3238

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? nästan 800

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? ca 3 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? nästan 800

Vad heter du? Asmeron Tsigabu

Hur gammal är du? 25

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? jag tycker det verkar som ett spännande och intressant jobb som kommer passa mig ganska bra för jag gillar att hjälpa andra folk när dom behöver det mycket så därför vill jag jobba i räddningstjänsten

Varför ska du bli brandman? Jag tror att det skulle vara ett roligt jobb som passar mig för jag jobbar lika bra med press och är en duktig förare som kan ta sig till platser snabbt om nånting inträffar

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? jag har inte varit brandman tidigare eller jobbat inom räddningstjänsten men jag brukar vara med folk som jobbar där ibland och har fått följa med men jag tror att jag skulle passa in bra

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin är att man ska använda sig av korta meningar som förklarar vad som behövs och vad som händer. man ska bara använda den för viktiga saker som man måste säga och man ska inte skrika, prata tydligt så folk hör och man ska kortfatta allt som händer

Du får larm om brand, vad gör du då? om jag får larm om en brand så skulle jag säga till i radion att det är en brand och att jag och min kollega/ den jag åker med tar det larmet och så skulle vi informera om det som händer. jag skulle sätta igång blåljus om det är en allvarlig brand och åka dit så snabbt jag kan. sen så skulle jag försöka släcka branden och min kollega försöker se om det är någon där inne och försöka få ut dom vid liv.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? när jag är framme så skulle jag kolla till hur många det är vilka som har krockat och vart/hur dom är skadade sedan efter det så skulle jag försöka lindra folks skador genom att använda mig av dom läkemedel som jag har. jag skulle efter det när dom klarar sig lite skulle jag ringa till mekonomen eller falck för att bärga bort bilarna och ringa till sjukhuset för att hjälpa dom om dom behöver mer hjälp.

Har du några andra frågor? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka