Accepterad TarzanW | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9tarzan

Icke Medlem
Meddelanden
1,699
Reaction score
1,015
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006564373/

Ditt Hex-ID: 11000013e5d4015 (Hex)

Vad är din discord tagg? tarzan#2234

Vem var det som bannade dig? Sligge

Hur lång tid var din ban? 2 dagar och 20 timmar? kom in en stund efter att jag hade blivit bannad så vet inte exakt.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? olämpligheter i twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen tror jag valde o banna mig just för att jag valde att uttrycka mig väldigt starkt i twitter som man kan tolka på olika sätt. Dom valde nog främst också att banna mig just för att dom inte heller hade något bakomliggande att gå på från mig då och då bara hade sett från den andra personens perspektiv som skickade in "beviset".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände just precis innan jag blev bannad var just att jag var på trygghansa med ett flertal personer och vi snackade runt o bara mådde liksom. Sedan dyker det upp en kille och börjar hetsa mot väldigt många (runt 5-7 st personer). Han väljer att uttrycka sig väldigt hotfullt och snackar om familjer hit och dit, samt så väljer han att slå folk och då börjar det bli en väldigt aggresiv stämmning då polisen annlänt också. Det var just av denna anledning som jag valde att uttrycka mig så på twitter och vi var även väldigt många som ville ta livet på denna killen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann från min sida då jag hade en väldigt grundläggande orsak till detta men förstår även varför staffsen valde att banna mig för det beviset dom fick inskickat. Jag tycker själv också att jag kan ha gjort lite fel i det jag gjorde och kommer förmodligen aldrig göra om det i fortsättningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte direkt ihåg alla mina banns men en bann som jag verkligen kom ihåg var när jag började rpa på denna server och var väldigt ny med rp. Då var jag vid torget och frågade en annan person när det var "sandstorm" efter detta så har jag lärt mig väldigt mycket om rp osv samt halv ooc. Kommer inte riktigt ihåg mina tidigare banns då mina förra forum konton har raderats där jag skrivit andra överklagningar :).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat leta upp personen som jag var frustrerad på med dom andra personerna och få tag på honom på ett annat sätt istället för att uttrycka mig så genom twitter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att jag inte skulle ha uttryckit mig så i twitter och kommer vekligen inte göra om detta som jag gjorde och på detta sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka