Nekad Tareh | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tareh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000660277

Ditt Hex-ID: 11000013e032935

Vad är din discord tagg? A8.#8356

Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan/Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent klacksko bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Duping Särlista för dupande idioter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad på grund av duping då jag hade dubblat mitt guld från 10xguld till 20xguld

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag hade dupat guld och jag är medveten om att det är emot reglerna och bryter mot alla regler för RP men jag hade en bra anledning till det jag gjorde. (SÖKER PHILIP ELLER VIBLE FÖR DENNA BANN ÖVERKLAGAN PGA ATT DET HANDLAR OM EN KLACKSKO BANN)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Från Ahmed Khans och Philips perspektiv så dupade jag bara för att tjäna pengar i Unive men enligt mig var det en felaktig bann på grund av att jag hade hört rykten om att man kunde dupa och jag hörde rykten om hur man dupa. Så jag tänkte helt enkelt testa om det fungerade för att om det gjorde det så hade jag framfört det till support så att ni skulle kunna fixa problemet. Men så fort Ahmed hade sätt vad jag gjorde så bannade han mig från både Unive servern och discord vilket gjorde det väldigt svårt nästan omöjligt att få kontakt med Philip för att kunna föklara detta till honom. Som sagt dupade jag guld och det var 10 extra guld som inte är mycket alls och det är därför jag valde just guld för att ifall jag hade valt något att dupa som var värt mycket så hade det vart mer som om jag var ute efter pengar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare så blev jag bannad för RDM av Frida då jag hade dödat någon utan en anledning. Då lärde jag mig att jag har rätt att döda ifall jag har en anledning som att skydda mig när någon slår mig men i min tidigare bann så hade jag ingen anledning och därför var det ingen felaktig larm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter att ha blivit bannad för dupng och efter att jag har fått tiden för att kunna tänka på vad jag hade kunnat göra annorluna hade kanske vart bra om jag istället hade gått in i support och delat min skärm för att visa dem att det gick att dupa och visa dem hur man gjorde det så att de skulle kunna skicka vidare problemet till Philip eller Vible.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter att ha blivit bannad för duping är att nästa gång ifall jag upptäcker en bugg så ska jag omedelbart gå in i support och prata med dem om bugget så att jag inte utsätter mig själv för att bli klacksko bannad igen. Har väntat i typ 6 dagar i sträck nu så blir lite desperat av att bli unbannad men gör det när du har tid och känner för de. Förlåt för jag stör, Jag hoppas att du kan ge mig en andra chans och jag hoppas att du förstår, tack.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka