Nekad Tareh | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tareh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000660277

Ditt Hex-ID: 11000013e032935

Vad är din discord tagg? A8.#8356

Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för att jag "lallar och har dålig RP".

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad på grund av att jag slog tillbaka efter att ett gäng av två slog mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän och jag fick skjuts av någon som skulle köra oss till banken, men då kom det ett gäng och körde in i oss. Sedan ifrågasatte vi dem och då började de svära och sedan fick jag och min vän ett slag i ansiktet, då använde vi oss av nödvärn genom att slå tillbaka och då fick jag 20 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en helt rätt bann på grund av att från Philip 320s perspektiv så gjorde jag fel för att han aldrig fick reda på gänget gjorde mot mig. Men som jag har sagt så bröt de andra mot RDM på grund av att de döda min vän utan anledning och de var på väg att döda mig. Jag hade tyvärr ingen bevis på det jag säger nu så det kommer bli svårt att bevisa det, så jag borde har rapporterat dem for det de gjorde och jag borde inte ha hämnats med att slå tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare så blev jag bannad för RDM av Frida då jag hade dödat någon utan en anledning. Då lärde jag mig att jag har rätt att döda ifall jag har en anledning som att skydda mig när någon slår mig men i min tidigare bann så hade jag ingen anledning och därför var det ingen felaktig larm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha reportat gänget för RDM istället för att hämnas genom att slå tillbaka. Fast jag vet att jag bröt mot en regel så måste du ha lite förståelse för varför jag gjorde det, för att det var en bra anledning för att jag slog tillbaka och det var för att de hoppade på mig och mata mig med slag först. Fast jag gjorde ändå fel och nästa gång så kommer jag att reporta dem istället för att hämnas med våld.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att när någon bryter mot reglerna så ska jag reagera på ett moraliskt sätt genom att kontakta supporten vid likadana situationer istället för att hämnas och slå tillbaka. Jag vill bara in i Unive och spela typ nu.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka