Nekad tappran | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tappran

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175656459

Ditt Hex-ID: 11000010cd69a0b

Vad är din discord tagg? tappran#3898

Vem var det som bannade dig? Melle

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in på gäng område.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min polare klättrade över stängslet till lost angels clubb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Saken va den att jag o min polare hadde snackat med Jake i lost angels och vi skulle börja jobba som bartenders hos dom och då ville han att vi skulle ha matchande kläder så vi åkte och köpte kläder och mobil och det tog rätt så lång tid för mitt spel strulade och höll på kracha men när vi kom tillbaka så var alla borta så vi hoppade över för att kolla om nån var kvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej de kanske va dumt att hoppa över stängslet så i detta fall hade de varit att inte hoppa över och kanske skriva ut på twitter eller nått liknade för vi hade inte tagit deras nummer för vi inte hade mobiler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag vet nu att man ska inte gå in på gång område utan tillåtelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka