Inaktuell Tanble | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Smokee#0833

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån : 10+ timmar
Tis : 10+ timmar
Ons : 10+ timmar
Tors : 10+ timmar
Fre : 10+ timmar
Lör : 10+ timmar
Sön : 10+ timmar

Berätta om dig själv Hej! Jag Heter Felix Jag Är 13 År Och Jag Är Alltid En Glad Person Som Gillar Och Hjälpa Folk Inom Support/staff. Jag Är En Kille Som Gillar Att Prata Och Kunna Hjälpa Folk. Jag Gillar Att Cykla Och Ha Kul. Jag Spenderar Mycket Tid För att Hjälpa Folk Ingame/Discord Och Jag Tar Alltid Min Tid På Det. Jag Jobbar Hårt På Många Serverar För Och Hjälpa Folk. Men Nu Vill Jag Testa Jobba Hårt På Unive. Och Jobba För Att Hjälpa Folk I VC:s I Timmar Så Länge Jag Orkar. Och Medans Jag Tar Folk I Support I Discord Så Kommer Jag Vara Aktiv Ingame Som Staff Och Se Till Så Ingen Bryter Mot Reglerna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag Skulle Bli Jätte Glad Och Börja Hjälpa Folk Direkt Och Visa Vad Jag Går För. Jag Skulle Bli Taggad Att Jag Verkligen Spenderade Tid På Min Ansökan Och Att Jag Tog Min Tid På Den

Hur länge har du spelat på Unive? Snart Ett År Nu :D

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag Vill Bli Support På Unive För Kunna Hjälpa Folk Och Hjälpa Så Många Som Möjligt. Jag Har Varit Ägare I Många Servrar Och Grundare Så Jag Vet Mycket Och Har Mycket Erfarenheter Inom Staff, jag Har Varit Support Också i Många Olika Servrar Och Dom Blev Glada För Jobbet Jag Gjorde Men Nu har Jag Klivit Av Staff Därifrån För Att börja Sikta På Denna Server. Jag Är Här För Att Hjälpa folk och se till att alla får bra och kul rp Inom Servern och inga FRP/ Folk Som Bryer Mot Reglerna, Jag Kommer Också Hantera Alla Människor Som Familj Då Inne Bär Det <Staff>Medlemmar>Alla<>

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag Skulle Kunna Hjälpa till 24/7 Om Staff Behöver Hjälp Så Kan Jag Hjälpa Och Även Så Kommer Jag Hjälpa Alla Människor Som Behöver Hjälp <Staff>Medlemmar>Ägare>Delägare>Vem Som Helst<>

Har du några tidigare erfarenheter? Ja Det Har Jag Jag Kan Mycket Om Staff Jobbet Och Hur Man Hanterar Medlemmar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid så att man ser vad folk har för ID.
/togglename så att man ser folks steam namn.
/noclip så att man kan flyga runt
/tpm då teleportar du dig till ett ställe men man måste lägga waypoint för att se vart man ska.
/dv då tar du bort en bil
/freeze då fryser du en person så det är enklare att t.ex. banna någon om de har gjort något fel för att då hinner man se ID.
/bring då teleporterar du en person till dig men man måste ha hens ID.
/setjob om någon kriminell tillexempel ska få ett jobb IG som krim.
/sqplban (ID) (Anledning) ett krav, då bannar man folk om de har ha brutit mot serverns regler och missköt sig.
/goto (id)
/spec Man får en meny som som man kan specca spelare
/sqlbanoffline (id)
/sqlunban (hex-id)
/sc (meddelande) Då Skriver Du I Staff Chatten.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, Spelar Bara På Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Tillbaka