Accepterad tamar120613 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507417789/

Ditt Hex-ID: 11000015c37aabd

Vad är din discord tagg? .tjenaaaaaa

Vem var det som bannade dig? babay0041

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-21 192635.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt på piren och reglen jag bröt kan man säga var rdm och jag ångrar mig o tycker att det var väldigt dumt att jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min spel kraschedes efter jag sköt o efter jag gick in i unive så skulle jag gå o byta kläder till mina tjänste kläder som jag hade glömt o göra men sen när jag skulle till kläd butiken så blev jag bannnad men jag vill också säga att om ni unbannar mig så är det bra o ta mina kriminalvårds nycklar o polis nycklar o min taser o vapen o batong o sånt som kan skada folk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag gjorde lite mest fel men jag tycker också babay gjorde fel för att det här är första gången jag blir perma bannnad så jag tycker att han skulle kunna varna mig o ge min en 3 till 15 dagars ban istället för att banna mig direkt o jag vet att det är deras jobb o vakta servern men jag tycker ändå att han kunde ge mig en varning ban på a som jag sa 3 till 15 dagars ban och om ni staffs unbannnar mig så är jag helt ok med en 3 till 15 dagars ban eller ingen ban men allt jag vill är att jag ska kunna spela på servern till och med om jag förlora medlemskap och min job som polis aspirant som de tog länge för mig o göra men jag e ändå helt ok med att behöva börja om allt för att unive har jätte bra rp o bra spelare o sånt så jag vill bara kunna spela på den oavsätt om jag måste börja om allt jag e helt ok med det så jag hoppas bara att ni unbannar eller unbannar men bannar från 3 till 15 dagar allt jag vill e att kunna spela på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var så här en gång så gjorde jag en ny karaktär o en person på piren slog mig så jag slog tbx o då blev jag bannad för 24 timmar o sedan det så har jag lärt mig att aldrig slå nån till och med om dom slår mig så det är såhär det kommer ej hjälpa o slå tbx för att då blir man själv bannad eller värre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulle ha aldrig slåt nån eller sjuktit nån eller skadat nån då får jag låta staffs eller polisen hjälpa till i scenariot för att det är deras jobb

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att istället för att sjukta nån eller göra nåt tbx så antingen går man bort från plasten elller försöka få hjälp av nån tex polisen o staffs för att då kommer jag hamna i problem istället och om ni unbannar mig så kommer jag ändå spela på servern o ej göra det om på servern till och med om jag har förlorat nästan allt tex min jobb min medlemskap o mer saker men man lär sig av misstag o jag får skilla min själv för det jag har gjort jag får försöka få tbx min medlemskap o då om ni unbannar mig så har jag faktsikt tänkt att bli staff länge sedan men allt beror på er o ni staffs bestämer om ni tycker att jag har lärt mig eller om jag ska försöka imorgon o dagen efter de o sen fortsätter det men om ni tänker så att aldrig unbanna mig så respekterar det o kommer komma i håg unive i mitt hjärta alltid.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka