Nekad pytoboy | Beslut Överklagan [vossy + boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pytoboy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.pyto

Ditt Hex-ID: steam:11000016f94186b

Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem indragen krim 12 dagars ban. är rosa spelare aldrig fått en ban kom nyss till servern är ny.

Vem/vilka tog beslutet? boten vossy

Varför tror du själv att beslutet togs? ja jag var vid kokset o kollade så ingen rånar sen kommmer det en bil o börjar provicera oss o säger bort ifrån våra omdråden vi äger detta sen kommer ms13 o skicka sms till mig o han sa ut o rikta det är yakuza sedan hoppar ja ut o riktar (på min skärm körde han fram men det gjorde han inte på klippet ja fick så antagligen dsync) sedan riktar ja på han där bak men han väljer att clogga, dom sedan när han spawnar in igen väljer han att ta upp sitt vapen så vi skjuter han i benet o tar han sedan förhandlade vi sen skriver boten kom supp. sedan tog dem beslutet på detta.

Hur är beslutet felaktigt? Ja ser detta beslut felaktig ifrån mitt perspektiv för på min skärm körde han fram, jag skulle absolut kunna ta 1/2 krimvarnigar för har tagit lärdom av detta sen ja kom support. är ROSA spelare har spelat på servern i 1 vecka utan fått ban eller kick alltså kom nyss till servern. fattar inte varför dom ger mig 12 dagars ban o indraget allt När jag är ROSA spelare o aldrig fått ban eller något liknande, jag skulle kunna ta emot 1/2 krim varningar men tyckte allt detta är överdrivet för att vara ROSA spelare utan att fått något indraget på 1vekca eller ban

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1347666739533709352/1347739039654215820/image.png?ex=67cceb4a&is=67cb99ca&hm=db627fcb25e0a080c01cfa7d15908968b8a4aed2bb6505f8a0d327fdba4c0338&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka