Nekad tamar120613 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507417789/

Ditt Hex-ID: 11000015c37aabd

Vad är din discord tagg? .tjenaaaaaa

Vem var det som bannade dig? babay

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-21 192635.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag a typ rdmade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle gå o byta mina kläder o gå på tjänst för att jag hade glömt mina kläder e en polis o då när jag hållde på o byta så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag gjorde fel men den som banna gjorde också lite fel för att jag tycker om man sjukter en person så ksk jag tycker de ska va en 12 timmars ban för rdm men jag tycker ej att en p ban behövs för rdm

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var så här en gång så gjorde jag en ny karaktär o en person på piren slog mig så jag slog tbx o då blev jag bannad för 24 timmar o sedan det så har jag lärt mig att aldrig slå nån till och med om dom slår mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ej sjukta på piren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ej ska slå sjukta eller göra illa nån på piren oavsätt om dom slår mig då får jag försöka få hjälp av polisen/mina kollegor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag o respekterar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka