Nekad tamar120613 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507417789/

Ditt Hex-ID: 11000015c37aabd

Vad är din discord tagg? akhi.101

Vem var det som bannade dig? emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-05 202344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bedde nån som heteer elias240/01montana att clona unive polis dcn för att jag hade tråkigt men nu när jag tänker på det var det väldigt dumt att jag gjorde det och för att jag gjorde den dära dumma valet så har jag varit bannad i flera månader..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord och chillade typ 10 på kvällen och då så skrev ja bara till elias240 om han kunde clona unive polis dcn för att jag visste att han kunde dupa och då efter jag skrev så till honom så skickade han in det i en ticket och då efter typ några min så blev jag bannad från dcn och ingame för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% min fel det var jag som gjorde fel om jag aldrig hade bett honom att dupa dcn så hade jag aldrig varit bannad från unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var så här en gång så gjorde jag en ny karaktär o en person på piren slog mig så jag slog tbx o då blev jag bannad för 24 timmar o sedan det så har jag lärt mig att aldrig slå nån till och med om dom slår mig så det är såhär det kommer ej hjälpa o slå tillbacks för att då blir man själv bannad eller värre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att jag hade tråkigt men utav alla saker jag kan göra så skulle jag ha varit smart och aldrig bett någon att clona någon dc alls jag anser att det var en väldigt dumt ide.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska aldrig bryta nån regel igen och att man ska skylla sig själv om man blir bannat och man har själv gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det och respekterar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka