Nekad tamar120613 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tamar

Vad heter du på discord? akhi.101

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag ser att det ligger massor med trådar i fel kategorier här på forumet. Jag har tiden och viljan att hjälpa till, jag vet hur jag flyttar och arkiverar trådar. Jag vill gärna hjälpa till på Unive och Forum Mod är en roll som passar mig bra, den tar inte för mycket tid och jag är inne på forumet väldigt ofta, det kommer bli oftare som forum mod. Det händer ju såklart staffs ibland glömmer arkivera en tråd eller lägger den i fel kategori, det är därför jag vil bli forum mod, hjälpa till med det jag kan helt enkelt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Självklart, det kan bli ett stort missförstånd om en tråd inte ligger i rätt kategori. Om en t.ex. banöverklagan ligger vid SV ansökningarna så kan det bli så att en staff nekar eller godkänner den när det inte är personens uppgift, om du förstår.

Får en ansökan vara kopierad? Absolut inte, det är ett klart tecken på inkompetens vid en kopierad ansökan. Ska man göra en ansökan så gör man den själv, med egna ord och visar att man själv har kunskaperna. Annars kan man sluta vara på Unive om man inte orkar skriva en ansökan.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nja, man måste ju såklart alltid kolla innan man skickar iväg en tråd så man inte lägger den i fel kategori för just nu så är det mycket trådar som ligger i fel kategori, det är såklart därför forum mod finns men för det ska ju staffs inte bara skita i vart de lägger en ansökan. Men annars tycker jag att det är stabilt.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Alltså, just nu tycker jag forumet ser bra ut, det är rent och det är lätt att hitta. Det finns ju vissa onödiga kanaler som t.ex. förslag eller buggar, jag tänker att man kan ta bort dessa eftersom det finns exakt samma kanaler i Discorden. Man kan ta bort kanalerna i Discorden eller här på forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 15:00 till 23:30
Tisdag:14:45 till 23:30
Onsdag:14:25 till 23:30
Tordag:14:45 till 23:30
Fredag: 13:35 till 02:00
Lördag och Söndag 09:00 till 03:00
Lov:09:00 till 04:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka