Nekad Talmannen/Bro panda | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Talmannen#5741

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är då Gozales Brittson han är 24 år gammal och är uppvuxen i Luleå. Under Gozales uppväxt så var han alltid en bra person som såg det bästa i människor hela tiden, Gozales hade alltid ett varmt hjärta. Gozales levde med 2 fär'ldrar som älskade han väldigt mycket och ville det bästa för han men Gozales hade tyvärr fel vänner som han umgicks med på fritiden. Goales hade alltid velat vara en bra person för han föräldrar men en dag så kände han att fick nog och flyttade ur staden bort från föräldrarna för att han ville bort från verkligheten. Under tiden hos hans föräldrar så spelade whan badminton på fritiden oich var en mycket talng lik kille.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill och sak bidra med en bra seriös RP och alltid försöka göra det så roligt som möjligt så att dom som spelar sak känna att dom har kul. Gennerlt ska jag vara en sådan bra RP person som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär till exempelt att ifall man gör ett butiksrån och hamnar i en bil jakt när polisen är efter en. Dom som rånade kör iväg och försöker fly men dom kraschar med bilen. Då istället för att försöka fly igen när man vet att man nästan är tagen eller att man kanske blir skjuten ska man bara överlämna sig själv till polisen. Då vinner polisen scenariot men samtidigt så handlar inte allt om att vinna utan om att ha roligt.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig.

Tillbaka