Nekad Talmannen/Bro panda | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Talmannen#5741

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gozales brittson 24 år gammal. Gozales är en uppfinelse rik man som älskar nya uppfinningar och är fascinerad av tekniken. Under uppväxten så var gozales mycket med hans farfar, han och hans farfar hade en särskild reaktion då dom var på många museum. Gozalds föräldrar jobbade väldigt mycket, de båda jobba som advokater så deras tillgänglighet på deras jobb behövdes. Men gozales klara sig. De gozales gör på fritiden är att hitta på nya finurliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra mogen och seriös rp. Jag kommer göra mitt bästa me att alla ska känna sig trygga och att de ska ha kul. De är de jag vill åstadkomma med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär Till exempel att man inte ska göra regelbrott för att vinna scenarion. Ett exempel på scenario, vi säger att man gör ett husrån och polisen kommer, jag som är rånaren springer ut till min bil och flyr så att de blir ett snut jag. När jag åkt en bit men kommer till en sväng så krockar jag rejält, då kan jag spela antingen för att jag ska vinna eller för att motparten ska vinna, för att jag ska vinna powergeimar jag och kör iväg på direkten. För att motparten ska vinna rpar jag på skador och spelar me att jag blir gripen.

Hur hittade du Unive? Mina vänner

Nekad utveckla Berätta om din karaktär. ansök om 12h igen

Tillbaka