Nekad Talmannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Talmannen

Ange ditt födelsedatum 18 December 2023

Varför ska just du bli staff? Har tidigare varit staff och kände att jag trivdes med arbetet bara att allting var så slött, man försökte och försökte men märkte att det var för slappt helt enkelt. Men nu vill jag testa på nytt då jag har tiden och erfarenhet. Jag vet att det är mycket som behövs göras och är medveten om att jag kommer behöva göra hårda grejer för att få det att funka igen ( inom kriminella enheten) Jag kan även stå fast vid beslut och se helheten i scenarios.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte funkar är att staffsen har varit för klena, spelarna bestämmer över staffsen och inte tvärtom vilket bör ändras på omgående.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag har sett nu att det har bildats ett team med personer som är benägna till att visa "dominans" på spelarna och faktiskt fattar att folk har usel rp och tar åtgärder på dem. Så det vi får göra är att alla jobb ansvariga, krim ansvariga, Sv ansvariga och medlemansvariga är att vi får gå in att sammarbetaa, dom som gör fel tillexempel ska inte få komma tillbaks på ett långt tag samt redlist på sv eller redlist på jobb eller redlist krim.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vara tydlig och visa vem som bestämmer, jag ska däremot låta spelarna förklara hur dom upplevde det och utifrån där visa tydligt för dom va dom gjorde för fel och att dom kommer få åtgärder för det och att dom åtgärderna kan vara grova för att personen gjorde fel och många chanser gör servern till en lall server.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Tänker att jag ser staff grejen som en kul och rolig grej men samtidig nödvändig grej, jag kommer försöka lägga några/någon timme minst varje dag för att stötta och stå bakom teamet. Jag går in o rpar när jag har tydligt att det är lungt med allting och att jag måste ta en vilostund från allt arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Joinade nu discorden 2023 5 februari men har rpat tidigare dock inte som krim utan bara vanlig medlem i 2021 och 2022 svängarna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vill gå in mycket kring kriminell och RPn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka