Inaktuell Talmannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Talmannen#5741

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag dka bli staff är för jage aktiv och tar arbetet seriöst. Är beredd på att få kritik och kommer kunma hantera kritiken bra. Lite mer är att jag kan prata me folket på ett bra sätt så de fattar deras fel och inte behöva banna så fort jag ser regelbrott vilket också underlättar att de blir mycket trevligare för spelarna att ha en najs realation me de i staff teamet och veta att de kan vända sig t ngn. Samt lojal.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De som jag framförallt i början tycker inte fungerar så jätte bra är relationen mellan spelarna och staffsen, de jag menar att den brukar vara ganska kaxig osv och de är något jag tycker är fel. Varflr just de är så fel är på grund av att alla är en del av community av en anledning och de är att ha kul o spela snacka me vänner osv o då ska man inte vara kaxig utan vänlig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur VI ska lyckad att lyckas med att få en fbättre o roligare realtion är genom att prata mer q och ge positiv feedback till de alla gör bra. Alla i staff teamet ska ta sitt egna ansvar till att vara trevliga till spelarna samt spelarna sla vara trevliga mot oss staffs så man kan bygga upp en relation. För egentligen är ju staff ett jobb och spelarna är de som deras jobb går ut på så de bör ej vara en dålig relation.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Somsagt spelarna är de som ditt jobb bygger på. Om man ska vara professionell tycker jag man alltid ska snacka först och ta åtgärder genom snack eftersom man kommer längst socialt. Om jag blir staff så kommer jag följa just de att communicera me spelarna.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mycket aktiv kanske snittar på plus 4-5 de dagarna jag spelar o de brukar vara 5 av 7 dagar i veckan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan februari iår sedan några gånger har jag varit inne på servern i 2021 och 2022 men tog mig aldrig t medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff innan på unive roleplay men hade en brist som nu är fylld.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Neej faktiskt kan jag tänka mig alla då jag är snabblänk o fattar de jag ska göra snabbt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka