Ej Antagen maionais07 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio Sundell

Ditt discordnamn: Maionais07

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Hej! jag jag känner mig redo för att bli Staff igen. Har haft rätt tråkigt på senaste och har beslutat mig för att testa på Staff livet igen. Men jag söker inte till Staff bara för att jag har tråkigt, huvudsaken enligt mig är att få hjälpa dig 320 och servern.
Jag vet att du ständigt behöver Staffs för att hålla ordning och reda. Ju äldre jag blivit desto mer lämplig har jag blivit för att hjälpa till.
Vet att förra gången blev katastrof men jag har verkligen mognat och vet själv hur dryg jag var senaste gång. Men en till chans att visa vad jag går för hade verkligen uppskattas!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? I mestadels Krim rpn, men också polismyndigheten. Dessa två områden är de två mest populära roller/jobb på servern som utegör de flesta spelarna på servern, Därför extra viktigt att jobba på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans med Staff Teamet är det viktigt att få spelarna att vilja ha en ordentlig och regelföljd rp. Vi som Staffs kan inte ändra på en individ för att problemet ska försvinna utan vi lär tillsammans uppmuntra spelarna till att följa våra regler på servern.

Är det så att det inte fungerar lär vi gå in och skrämma spelarna med hårda återgärder och bans. Men det viktiga är att lära spelarna vad som är rätt och fel

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt som staff att agera professionellt, det är vi staffs som ugör ett ansikte för servern. Om alla staffs skulle vara lalliga och otrevliga hade det gett en image på att servern är en lallig server som ingen vill spela på.

En dålig image som staff kan också få spelarna falla ned i samma nivå. Man ska vara trevlig,proffisionell och ordentlig. dessa saker sätter förutsättningar för att få servern frammåt
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att göra mitt arbete så länge det finns tid, det enda som egentligen går före är skolan och innebandyn men det ska inte vara ett problem.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan arbeta i alla men dem jag kryssat i är de områden jag är mest taggad på.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka