Accepterad Taki | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Taki

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Taki

Vad är ditt discord namn? alhajji01

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Taki Al hajji19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, respektfull, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har vuxit upp under ganska enkla förhållanden och har tidigt lärt sig ta ansvar för sig själv. Han är van vid att arbeta hårt för det han vill uppnå och försöker alltid hålla sig på rätt sida av lagen. Framtidsplanen är att bygga ett stabilt liv, skaffa ett seriöst jobb och skapa kontakter inom staden. Målet är att utvecklas långsiktigt och bidra till ett bra och realistiskt rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med lugnt, realistiskt och respektfullt rollspel. Jag försöker alltid spela för andras upplevelse och inte bara för min egen vinning. Jag tar RP seriöst, följer reglerna och är öppen för att skapa längre scenarion istället för snabba lösningar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid måste vinna själv, utan att man spelar på ett sätt som gör scenariot bättre och mer realistiskt för alla inblandade. Ibland betyder det att acceptera förlust om det passar RP:t, istället för att tvinga fram en egen vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag är noga med att följa serverns regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är No Powergaming, vilket betyder att man inte gör saker som ens karaktär egentligen inte skulle kunna göra, till exempel övermänskliga handlingar eller att ignorera konsekvenser. Ett annat exempel är No Metagaming, alltså att man inte använder information som man fått utanför spelet i sitt rollspel. All information ska komma från RP och inte från Discord, streams eller vänner.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och tålmodig spelare som tar rollspel seriöst och alltid försöker bidra till en bra upplevelse för andra. Jag föredrar långsiktigt RP där relationer och konsekvenser byggs upp över tid. Jag är även öppen för feedback och vill alltid utvecklas som RP-spelare.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka