Nekad Taki | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Taki

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? taki

Vad är ditt discord namn? alhajji01

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alexsander sjöberg . 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tacksam snäll rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: är inte så speciella, kommer från en vanlig familj i förorten och har lite haft problemen pengar dessutom har karaktären sysslat med kriminella saker i själ att försörja sig och sin familj, mina planer är att jobba mig uppåt inom kriminella nätverk och skaffa en fin bil och skapa kontakter med folk i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en rolig och social rp till servern, skapa roliga scenarion samt göra staden livligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna acceptera att man inte har rätt och inte allt kan spela ut i sin väg, altså att spela i vinst för någon annan, att inte sätta mitt ego före andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, att medvetet köra för fort eller köra mot rött framför polisen för att få deras uppmärksamhet. RDM altså Random deathmatch innebär att utan anledning döda någon, till exempel att från ingen stans åka fram till någon och börja slå ihjäl dom utan själ eller motiv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka