Nekad tader | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar_mk_163

Medlem
Meddelanden
609
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar Mkaddem

Vad heter du på discord? tader#5985

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bli medlems ansvarig för att jag tror det är ett roligt jobb och ett seriöst jobb. jag vill också kunna medverka och göra så att unive blir bättre med att accseptera seriösa medlemar och jag kan alla regler så jag också kunna ta muntliga interjuver. jag har varit medlems ansvarigt innan jag spela på unive. jag började spela på unive för ungefär 1 och 1 halv år sedan så jag tycker det vore jätte nice och kunna påverka unive på det bästa sättet det skulle vara super. Ni skulle bara bli nöjda och jag har jätte bra bemötade mot folk och jag inte blyg om att fråga om hjälp till 100 %. jag skulle kunna bidra med att kunna hjälpa så många som möjligt. som sagt jag har varit medlems ansvarigt i en annan server som nu har gått bort från five m och folk tyckte att jag hade bra bemöttande mot folk och var lungn. så jag tror att jag hade passat bra i medlems ansvarigt teamet. jag skulle faktigst ta ansvar av det hära viktiga jobbet som jag hoppas jag får. jag kommer rpa mindre på unive för att fokusera mest på det ansvaret som jag har fått. som är viktigare. jag känner en medlems ansvarigt som har lärt mig lite hur man ska jag göra och ajg visste lite innan så ni kommer inet bli onöjda snarare nöjda.

Jag har också varit medlemskap ansvarigt innan så jag har mycket erfarenhet av det jag tycker också att jag vet hur man nekar och ändrar arkiv och sånt. jag skulle vara medlemskapansvarigt men blev bannad men den var felaktigt för perssonen hade ej klipp

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker ni ska ta in mig som medlems ansvarig för jag kommer göra skillnad och underlätta för staffsen som kommer inte behöva hoppa i support och höra att någon har lallat. jag kommer vara hård med att man ska kunna alla grund regler så att vi bara ska ha seriöst rp och inte lall för det förstör bara serven och om ni skulle göra mig till medlems ansvarig så skulla jag inte bara accseptera min kompis för att han är min kompis alla ska få lika svårt. och jag kommer vara aktiv varje dag från 12 till 22 på kvällen jag kommer också läsa några medlems ansökningar i skolan för unives bästa jag siktar mot att läsa minst 70 till 80 ansökningar om dan så det låter ju bra. jag är också bra med människor och har bra bemötade och bra ton mot alla jag kommer också vara sträng när jag tar interjuver så att alla jag godkänner ska kunna alla regler och jag komme rtänka smart så att jag inte misstänker att någon fuskar och jag kommer också underlätta för staffsen så att de kan ha bättre grejer för sig. och jag kommer minst ta 30 interjuver om dan om inte mer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag ska ha bra bemöttade och vara lungn och prata försiktigt och inte stressa persson och hålla en lungn ton så jag inte stressar perssonen på något sätt jag kommer vara helt ärlig och ta det lungt och bara ställa frågerna till perssonen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kommer inte påverka så mycket för att jag kommer in kunna RP så mycket för att jag kommer fokusera på det viktiga ansvaret jag får av unive. men samt så kommer jag kolla i forumet på medlem ansökningar ksk 3 elr 4 timmar och samt kommer typ ta minst 30 intervjuer ksk fler ibland.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att en medlems bli persson ska kunna veta vad rp är och vilka regler det finns inom rp och kunna alla grundregler utan till. jag kommer absullut inte ta in folk som inte kan reglerna som bara lallar,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja jag skulle kunna klara av ansvaret det är ju att vara aktiv på forumet och att ta interjuver med folk som vill bli medlemar på unive jag komme rockså bidra med att inte ta in folk som är här bara för att förstöra.

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer var aktiv nästan 24/7 och göra det här så bra som möjligt på helger kommer jag vara aktiv kl 9:30 till 01:00 och på vardagar så kommer jag var mellan 16:00 till 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive och inte någon annan för unive är bäst

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? JAG KOMMER KLARA DET HÄR TILLSAMMANS ÄR VI STARKA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka