Nekad .tacos_ | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Vad ska gänget heta? K4

Vad är ditt discord namn? .tacos_

Ditt födelsedatum: 1 Januari 2004

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ca 2 års gängerfarenheter, har även testat spela som polis vid olika tillfällen

Har varit boss i 2 gäng tidigare, samt viceboss i oräkneliga antal gäng, medlem osv. Så jag har erfarenhet med alla olika perspektiv/roller i ett gäng.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Just nu är jag själv (: men tänkte fråga runt några, har ganska många vänner som kommer kunna gå med i mitt gäng, samt starta en allians med La Familga om det skulle bli så att jag fick ett gäng.

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Jag är krim

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Social rp, droghandel, vapenhandel, inte så mycket skott som det varit tidigare på servern
Mafia

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har väldigt mycket erfarenheter, ca 2 år som krim, men totalt ca 3 år på unive (fram o tillbaka)
Så jag har mycket erfarenhet av RP, har varit staff flertal tillfällen så vet hur man ska spela för att få det att vara schysst åt alla håll, kommer inte satsa på makt och pengar utan istället satsa på den sociala och lite roligare biten av spelet, där man faktiskt kan ha krig utan att det eskalerar till världskriv, man kan ha allianser utan att de ska bli alldeles för mäktig och kraftfull liksom.

Vad är din vision med gänget? Min vision är att få igång en stor drog, vapenhandel på servern som eventuellt lockar till sig fiender eller allianser

Mitt mål är att gänget ska växa till sig och bli stort och starkt.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Jag har som sagt mycket erfarenhet och kommer endast ta in medlemmar som lyssnar på sin boss och om de inte kan bete sig så kommer de bli skickade lika snabbt

Jag anser att det är väldigt viktigt med disciplin i ett gäng som har inriktning mafia

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka