Inaktuell .tacos_ | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: .Tacos_

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har mycket tidigare erfarenheter, är inte partisk på något sätt över huvud taget, är verkligen inte rädd att ta åtgärder
Snäll och trevlig kille, har relativt mycket tid över att spela numera och tycker inte självaste RP är roligt men tycker det är kul att vara staff(från tidigare erfarenheter)
Tänkte mig att jag kan komma tbx nu som staff och göra nytta för servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu har jag inte helt koll men vet att krim rpn alltid är lite strulig så tänkte att jag kan ta fokus på den då jag tidigare varit krim ansvarig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer samarbeta med samtliga i staff teamet för att improvisera servern på bästa möjliga sätt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är viktigt att vara proffsig, dvs. Inte vara partisk, alltid vara trevlig mot spelarna och inte ha någon tråkig ton, inte staff abusea, dvs. reviva folk, reviva sig själv.
Finns fler saker men tar så länge o skriva på telefon

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer bara köra staff arbete, ingen rp, har min dotter som e 2 veckor gammal som jag måste ta hand om men hon sover mest så det är lugnt

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år typ fram o tbx

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har massa tidigare erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, men helst krim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka