Ej Antagen Tacki | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? tacki

Ditt discordnamn: .bigtee

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit helper några gånger innan och har mycket erfarenhet kring det man bör göra som junior mod. Jag har tröttnat på att rpa och vill istället bidra med att hjälpa servern så gott som möjligt genom att specca mycket och hjälpa spelarna som behöver hjälp. har därmed mycket fritid som jag kan lägga på att hjälpa servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag ser att det fortfarande sker mycket rdm och vdm bland vissa spelare som brukar lalla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska tillsammans med resterande av staff teamet specca mer kommunicera och komma på lösningar. Vi ska också minska alla typer av regelbrott i servern tillsammans.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? staff rollen ska man inte ta för givet man ska hjälpa servern så gott som möjligt och försöka få bort så mycket regelbrott som möjligt. Man ska kunna bevisa att man är mogen och uppträda på ett bra sätt för att visa att man kan vara en förebild för alla spelare som är med i servern. Det är extremt viktigt att agera professionellt det hjälper också servern till att få ett bra rykte.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går till skolan under vardagarna fast har inte något o göra efter skolan vilket gör så att jag kan lägga mer tid till att hjälpa servern så gott som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sedan 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit helper flera gånger innan så jag vet redan hur det går till osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte så jätteövertygad om att det kommer va roligt o arbeta som jobb ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka