Tack för min Tid

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
12
Tack så mycket för min tid på multistaden det var jätte kul så länge de vara ni alla får ha det så bra nu i framtiden och hoppas ni inte glömmer mig det har varigt kul att lära känna folk som man inte trodde va så roliga från början men jag kommer aldrig glömma vissa personer som tex e, Actys, SecretM, chawe, flary, virket, gettobörgarn, Zenqy och slutligen min älsakade broder edwin!!!!!!! jag kommer sluta spela här pågrund av blacklist men iallafall ha det så bra alla så hörs vi =) <3

Senast ändrad:
Va vrf och hur och vrf hallå vrf mot petterson wtf kom igen snälla petterson kommer aldrig glömma dig bror ❤️❤️❤️❤️/ men vrf just Pettersson

Tråkigt att man överhuvudtaget gör såhär, ni förstår inte att ni skadar hela servern i allmänhet med duping i större mängder. Ni fuckar upp ekonomin för resten av spelare för eran egen vinning, tycker ni är töntiga och pissigt beteende och du tänkte spela vidare utan konsekvenser vilket jag tycker är råttigare än att ta en blacklist. Skäms.

Tråkigt att man överhuvudtaget gör såhär, ni förstår inte att ni skadar hela servern i allmänhet med duping i större mängder. Ni fuckar upp ekonomin för resten av spelare för eran egen vinning, tycker ni är töntiga och pissigt beteende och du tänkte spela vidare utan konsekvenser vilket jag tycker är råttigare än att ta en blacklist. Skäms.
Håller helt med Philip själv sitter man med 12 mille medans vissa kom med 4 ak-47 och drumgun + 300mille på kontot

Trodde inte du skulle dupea petterson, trodde bättre om dig än så.
Men ha de så bra i framtiden <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka