Tack för denna fina tiden

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Hej! Jag har bestämt mig att att lämna unive och allt med fivem bakom mig. Detta gör jag för att jag inte njuter lika mycket med att rpa som jag gjorde på början. På början så hade jag och mina vänner as roligt med att rpa, vi sprang runt och snackade med folk och alla var sköna.
Men nu på senaste tiden så har jag börjat märka att folk blir mer och mer toxic, om du råkar köra in i någon lite så kommer de skrika att du är en busunge och det.

Jag har haft mer roliga tider, som när jag ock psykbryt åkte runt på piren och Trygg-Hansa. Vi hade roliga och långa scenarion som lede till att polisen kom och att jag blev stormad. Jag har haft roliga tider med en grabb vid namn kevv, vi skaffade jobb på GSP och hade as roligt, vi hade kunder som var as sköna.
Jag har haft roliga tider med mina irl vänner, vi gjorde karaktärer från braking bad och gick runt på piren.
Sen så har jag haft bra tider som staff, vi lyssnade på musik drog skämt och hade allmänt roligt, dock var jag bara staff i 3 timmar men men mycket kan hända då.
Och så har jag haft roligt med att vara krim, jag och mitt gammla gäng dansade, vi gjorde rån där vi hade roliga scenarion med polisen, som jag tror att polisen också tyckte om.

Jag kanske kommer tillbaka om några månader då jag ska börja bli mer social än att bara sitta vid datorn och spela dag in och dag ut.
Jag testade nu och har inte vart inne på några veckor och det var ganska skönt, hänga mer med vänner gå och gymma och det. Alltså mer rolig tid som känns som en lång dag istället för att det känns som att dagen har gått 3 timmar när man suttit svid datorn från 15.00 till 21.00

Mvh Markus Kull

Tillbaka