Nekad Tabelli | Ban Överklagan [ZeRo_Br1ks]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tabelli

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198791511083/

Ditt Hex-ID: steam:1100001318bcc2b

Vad är din discord tagg? janneM98

Vem var det som bannade dig? ZeRo_Br1ks

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-28 131506.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem gjorde det rätta och försöker lära mig att inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i support med mina vänner och vi fick den informationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban för att jag erkänner ifrån mig att jag gjorde ett misstag något som alla gör men jag lovar att ta lärdom och inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att ha lämnat under ett scenario av misstag när min data krasha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ändrade inställningar så att det inte sker åter igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att aldrig göra om det och lära andra om det som inte redan kan det. Jag skulle göra allt för att återvända och göra om på nytt och rätt jag ber dessutom om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart

@ZeRo_Br1ks Jag uppskattar ifall du förstår att detta aldrig kommer ske igen och att jag har tagit lärdom och kommer inte göra om det åter. Jag kommer inte svika dig eller de andra som bestämmer utan jag ska visa er den rätta sidan av mig, jag vet att du kanske inte bryr dig så mycket men jag tycker att ni gör bra ifrån er och att alla är väldigt schyssta och att jag känner mig tryck och hemma i denna underbara staden unive. Hoppas du förstår det jag vill komma fram till som är att bli en bättre människa i just denna server mhv Janne.

Jag ville också bara säga att på min vardag har jag alltid jättetråkigt och jag har typ ingenting att göra och unive är det ända spelet jag spelar och varje gång jag gör det får jag uppleva nya grejer och ta lärdom av vissa andra men det som gör det roligast är att det finns många man kan ta och lära känna och ha många vänner det är nog det bästa för mig och om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ha mycket tid kvar att spela på grund av några personliga problem och därför vill jag ta och ägna all min tid åt denna med mina vänner som också blivit unbannad och denna server är den bästa servern och har dessutom de bästa ledarna staffs och modds därför skulle jag uppskatta det jättemycket @ZeRo_Br1ks om du svarade så fort som möjligt för jag har som sagt inte mycket tid kvar... mvh: Janne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka