Accepterad Tabelli | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tabelli

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198791511083/

Ditt Hex-ID: steam:1100001318bcc2b

Vad är din discord tagg? janneM98

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-21 202653.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem gjorde det rätta och försöker lära mig att inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det skede restart och det var typ det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag ska vara ärlig det var inte fel utan att jag gjorde fel ifrån mig genom att bara diskutera om vilket pris men jag är glad att det inte blev värre än så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer faktiskt ihåg när mitt spel krasha och jag var mitt i ett scenario och det gick inte att gå in därefter och det var för mycket lagg och jag har tagit lärdom igenom att skaffa mer utrymme för att det inte ska lagga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte borde skrivit med denna personen på discord och försöka tänka efter, om jag kunde gå tillbaka för att ändra så hade jag verkligen gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig göra om det igen och att respektera era regler så mycket som möjligt och även inspirera andra om dem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart

Tack för er uppmärksamhet och för att ni tittar men jag begär inte att få bort min ban idag det ända jag begär är om att jag snälla skulle kunna bli unbannad kanske 2 eller 1 dag tidigare alltså att just nu har jag 4 dagar och jag undrar om @BubbleGum du skulle kunna ta bort 2 eller 1 dag jag skulle uppskatta det jättemycket och det skulle jag faktiskt ha tagit lärdom av för att jag har det väldigt tufft i mitt liv och jag säger det inte för att du kanske bryr dig eller något men jag har inte länge tid att spela på grund av några personliga problem tyvärr så jag skulle uppskatta om att detta går i uppfyllelse för det är det ända jag begär och jag lovar att inte göra om detta framöver om jag ens kommer ha tid kvar... mvh: Janne

Tack för er uppmärksamhet och för att ni tittar men jag begär inte att få bort min ban idag det ända jag begär är om att jag snälla skulle kunna bli unbannad kanske 2 eller 1 dag tidigare alltså att just nu har jag 4 dagar och jag undrar om @BubbleGum du skulle kunna ta bort 2 eller 1 dag jag skulle uppskatta det jättemycket och det skulle jag faktiskt ha tagit lärdom av för att jag har det väldigt tufft i mitt liv och jag säger det inte för att du kanske bryr dig eller något men jag har inte länge tid att spela på grund av några personliga problem tyvärr så jag skulle uppskatta om att detta går i uppfyllelse för det är det ända jag begär och jag lovar att inte göra om detta framöver om jag ens kommer ha tid kvar... mvh: Janne
Och om du undrar varför jag anstränger mig väldigt mycket till detta är för att jag vill kunna tillbringa mina sista dagar här i den här vackra staden unive mitt hem och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka