Accepterad Tabban_Tedde | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tabban_Tedde

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025044933/

Ditt Hex-ID: 11000013f773dc5

Vad är din discord tagg? Teodor#3976

Vem var det som bannade dig? tigran

Hur lång tid var din ban? 15 dagar med det är 14 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: tqsapo Anledning: Korruption Inom yrke Går ut om: 13 dagar 23 timmar 5 minuter Placerad av: Tigran ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? korruption inom yrke fast jag har inte tagit swish för mina lagningar eller gjort något korrupt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag letade efter en person att råna vid torget och sen när det kom en kille som frågade om skjuts så tänkte jag att det skulle kunna vara ett bra läge att råna han då jag faktiskt letade efter en person att råna. Jag sa till han att jag behövde göra ett stopp och han sa okej så jag tog honom till en diskret plats där ingen såg och då tog jag fra min kniv och råna han på ett snabbt och proffsigt sätt och lämnade platsen. sen när jag hade slutfört personrånet så åkte jag till ett garage och skulle stasha hans grejer i en annan bil jag har. När jag var mitt i att stasha hans grejer så blev jag bannd för korruption inom mitt yrke som falk provanställd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. efter som jag har inte gjort något korrupt inom mitt yrke så tycket jag att det är en felban. Jag blev anställd igår på falk och har bara jobbat igår och då gav jag bara fakturer och ingen swish. Jag var bara i tjänst en gång den dagen jag blev bannad och det var när det antagligen glitchade så jag var arbetslös av någon konstig anledning och då fick jag hjälp av en helper så jag fick tillbaka jobbet och då gick jag i käst för att kolla om det funka. Jag tror att det vara så att ni råka banna fel kille men om det skulle vara jag som skulle bli bannad så undrar vad det var för korrupt jag har gjort om jag har råkat köra något korrupt så var det inte medvetet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns var när jag var nybörjare i 2021 då jag lallade. Jag tog lärdom av det genom att jag började ta rp på allvar och jag läste igenom reglerna och att jag insåg att det inte är roligt för dom andra om jag lallar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att det är felban så tycker jag att jag inte kunde göra så mycket annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Fast jag tycker att det är en felban så lästa jag igenom reglerna en gång till och gjorde så att jag blev ännu säkrare på reglerna och om man tar swish för sina lagningar så förstår jag att det är hårda konsekvenser om man gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka