Inaktuell Ta bort

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

top1stash

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? willliam

Ditt discordnamn: hi.#8124

Ange ditt födelsedatum 6 April 2007

Varför ska just du bli staff? Hej! Jag vill bli en del av staff-teamet eftersom jag g jag valde att sluta eftersom jag ansåg att jag inte hadde tiden för det jobbet just då eftersom jag jobbade och skulle resa bort ganska mycket! Nu är jag tillbaka framför datorn och känner att det skulle vara kul att komma tillbaka nu eftersom jag har mer tid att lägga på mitt staff-jobb. jag kommer vara mycket aktiv och jobba flitigt under de timmarna som jag är inne på servern. Jag kommer ha med mig ett glatt humör och en god ton när jag gör mina staff jobb och kommer se till så alla trivs på unive. jag kommer att jobba med hålla servern ren från folk som förstör genom att ge dem /ban eller möjligtvis en /kick om de gör regelbrott. jag kommer alldrig ge en spelare en ban eller kick som ett straff utan som en tid som de kan lära sig på och tänka efter vad de gjorde för fel. jag vill bli "Helper" eftersom jag gillar att se unive utvecklas och då kan jag som helper hjälpa till på servern så som forumet medans de högre uppsatta och utvecklarna ska kunna utveckla servern och inte behöva tänka på spelarna. jag känner mig motiverad att ansöka mig till staffs

-
-
-
-
-
-

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara aktiv 24/7

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har många erfarenheter inom staffs

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? beredd på vilket

Tillbaka