Nekad Ta bort /morkil

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/

Ditt Hex-ID: 110000101b281c8

Vad är din discord tagg? MORKIL_#2686

Vem var det som bannade dig? Kerstin

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? På fivem servern: Ej lojal och på discorden är det ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att kerstin valde att banna mig för hon trodde att jag skulle byta server, men egentligen frågade jag om det fanns en chans att bli wl på begrip och då åkte man på permaban. Men sedan fick jag ej unban när jag skrev till staffs, så då började jag spela på begrip i typ 1 vecka, men jag har inte riktigt gillat sciptsen och rpn på begrip, så jag känner att unive är en bättre rp server just för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till en staff på begrip och det fanns chans att bli wl, sedan blev jag bannad och några i mitt gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var både rätt och fel. då jag Frågade om det fanns en chans att bli wl. Jag hade inte ansökt om det, jag hade inte wl på servern, jag var inte med i deras discord, men men jag har lärt mig att man inte ska skriva sånna saker till staffs på andra servrar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har mest varit ingame bans och dem har jag tagit mig lärdom av, då jag inte har blivit bannad för något fel ingame sen i typ april tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skitit i att skriva till staffen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man får konsekvenser om man gör fel, vilket jag gjorde men nu är jag redo för att komma tillbaka på unive igen :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Tillbaka