- Meddelanden
- 327
- Reaction score
- 19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bobflake/
Ditt Hex-ID: 1100001189c4f45 (Hex)
Vad är din discord tagg? flakepp
Vem var det som bannade dig? LUDDE
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var WL på en annan server
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var bortrest och glömde att jag hade WL på en annan server medans jag körde unive
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag glömt att lämna den andra dcn när jag körde unive
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för powergaming,metagaming men ej bannad sedan 2022 ungefär har tagit lärdom av de bans och ej gjort samma misstag igen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lämna discord servern jag var WL i
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte va WL på andra servrar
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001189c4f45 (Hex)
Vad är din discord tagg? flakepp
Vem var det som bannade dig? LUDDE
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var WL på en annan server
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var bortrest och glömde att jag hade WL på en annan server medans jag körde unive
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag glömt att lämna den andra dcn när jag körde unive
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för powergaming,metagaming men ej bannad sedan 2022 ungefär har tagit lärdom av de bans och ej gjort samma misstag igen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lämna discord servern jag var WL i
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte va WL på andra servrar
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja