Inaktuell TA BORT [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck chef

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401

Hur gammal är du? 11 år

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 7-8 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka utveckla falck på många sätt t.ex. jag ska försöka få falck att vara mycket aktiv och att vi skickar ut annonser om det behövs och försöka få alla vara rätt så aktiva om de kan, Och jag kommer vara väldigt aktiv och försöka vara ofta ig och jag kommer även se till vilka som är aktiva och inte. och vilka som lagar mycket bilar. Jag kommer även försöka ta många intervjuer och försöka få falck att vara öppet 24h typ. Jag vill också se att ALLA är snälla och trevliga mot alla kunder och anställda. Och även kommer jag se till att jag tar många utbildningar och att mina p-a sköter sig bra. Jag vill också se hög rp nivå och inte att folk ska hålla på och hålla på och lalla i jobb uniform och sen visst ska man ju ha roligt när man jobbar men ingen ska lalla eller bråka i tjänst. Jag kommer att sänka p-a till erfaren om jag ser att de inte gör så mycket i början men det kommer nog få p-a rollen ganska snabbt tillbaka om jag ser att det gör ett bra jobb och sköter sig. Jag kommer se till så att a

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på meko typ 3 gånger innan och sen har jag jobbat på falck innan som provanställd och jag tyckte det var roligt men slutade för att bli securitas men saknar sånna jobb som meko och falck.

Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 12 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka