Inaktuell T4arget | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad heter du på discord? T4arget#7107

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var så att jag satt i dc samtal med några polare och sa då att jag hade tappat suget för rp och ville testa på något nytt och då rekommenderade dem att bli medlemskaps ansvarig. Jag tyckte det lät skoj då dem har berättat lite för mig vad man gör som en medlemskaps ansvarig så jag valde då att ansöka. Medlemskaps ansvarig känns som ett bra jobb för mig med tanke på att jag har tappat suget för rpandet och vill testa på att vara med lite mer i utvecklandet av Unive. Medlemskaps ansvarig känns som en uppgift som jag kan hantera då jag är på datorn. Medlemskaps ansvarig känns som en grym start till att hjälpta till staff teamat för att sedan ha en chans att vara med i den.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kan ta uppgiften på ett bra och utvecklat sett. Jag kan bidra med extremt mycket aktivitet med tanke på att jag sitter svin ofta vid datorn. Jag spelar från morgon till kväll och under dem tiderna på dygnet så vill jag lägga det på att utveckla Unive på detta sätt som en Medlemskaps ansvarig gör. Jag anser att en medlemskap ansvarig ska använda respekt hela tiden och den respekten har jag inom mig. Jag har snackat rätt så mycket med staffs och då jag själv tycker att jag har varit extremt trevlig och behandlat staffsen med respekt. Men det gäller ju inte att bara ge respekt till staffsen utan det gäller ju att även ge samma respekt mot dem som ansöker om att bli medlem för att annars så finns det en chans att dem inte vill bli medlem för att dem då inte känner att denna servern kommer ge mig den respekten som jag vill ha.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Oavsett personen som du bemöter så ska du visa denna personen samma respekt som du hade visat en staff. Medlemskaps ansvariga måste bemöta folket med respekt för att dem ska känna sig trygga. Man ska även hålla god ton, och bra ordval för att inte komma med en massa fula ord rakt upp i personens ansikte för det funkar inte, det blir inge bra. Man ska prata i långsam hastighet för att förhindra att dem inte förstår eller hinner med vad dem säger. Jag tycker att man ska bemöta personen trevligt för att få denna personen så trygg som möjligt för att dem inte ska bli stressade och svara skevt på frågorna, blir person efter person nekad så blir det sämre och sämre rpande på servern, men det kommer inte hända om man pratar med denna person på ett lungt sätt, det funkar inte att sitta och skrika på folk bara för att dem inte lyssnar osv. Man måste bemöta denna personen på ett lungt och trevligt sätt för att förhindra detta.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka det på så sätt att rollen medlem ska delas ut till dem som förtjänar det, har bra rp och kan våra regler, medlems rollen är inte där för att den ska kastas ut till alla utan för att tilldela den till folk som vill hjälpa till att driva Unive framåt och som har bra rp för att dra serverns rp nivå uppåt istället för neråt. Rp nivån på medlem måste var högt att att Unive ska utvecklas på bästa sätt och det man som medlemskaps ansvarig göra genom att lyssna noga på medlemskaps intervjuen som dem gör. I den så får man höra den historian som man kommit på till sin karaktär, och den historian kan man läsa rätt lätt av att detta är en bra eller dålig rpande spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det finns några krav enligt mig. 1. Kunna reglerna, det är viktigt att man som medlem kan reglerna på servern, kan man dessa regler så gynnar det dig och dem personerna i din omgivning in game. Grundreglerna på servern är bland det viktigaste och det ska då medlemmarna kunna för att dem ska förtjäna att ha rollen medlem, annars så kommer servern rp nivå att droppas. 2. Din rp. Rpn in game är grymt viktig för att det är det som utvecklar unive, rpn på en medlem ska vara hög i varje scenario för att det ska bli så verklighets troget som möjligt. Vi alla vill att rp nivån ska gå uppåt och en medlem måste ha en hög rp för att detta ska hända. 3. Ett mål som man vill nå inom sin tid på Unive. Alla har ett mål som dem vill uppnå, om det så är att ha en snygg bil eller vara chef på Marja lisas. Ett mål på Unive är viktigt för att man ska ha något att uppnå inom servern för att inte alltid lalla runt på servern för att man inte har något att göra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ett stort ansvar när man är medlemskap ansvarig. Medlemskap ansvarig är ju där för att underlätta staffsens arbete. Som medlemskap ansvarig så ska man vara säker på att dem som man tar in kommer att sköta sig och ha en bra rpa nivå för att utveckla Unive och inte ger Unive ett dåligt rykte. Som medlemskap ansvarig så är det du som ska bestämma vilka som ska få spela med den rollen på servern, för att som medlem så får du lite fördelar in game som tex: att du får ha ett riktigt jobb.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommarlovet så kan jag vara aktiv från typ 11-01 varje dag förutom dem dagar då vi har gäster eller är iväg. Nu den 20-23 så ska jag till öland och kommer inte vara aktiv under den tiden men annars som kommer jag att ofta vara aktiv. När skolan börjar så kommer det att vara lite svårare. Måndagar, onsdagar = 16-22. Tisdagar, torsdagar 15-17 sen 19-22. Fredag = 15-01. Lördag = 11-01 om vi inte har gäster då kan jag mellan 11-16. Söndag = 11-22.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server just nu.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill berätta att jag tidigt på morgonen imorgon åker till öland tills på lördag och kommer därför inte kunna ta en intervju ifall jag blir godkänd tills på lördag. Tack för mig

Senast ändrad:
+rep Som MA måste jag säga att denna var väldigt bra, du fixar detta galant min broder!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka