Accepterad t0kyo | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0kyo

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807534739/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? A0#8941

Vem var det som bannade dig? Wagner som nu är blacklistad

Hur lång tid var din ban? Min ban skulle vara permanent men har varit bannad nu i 2 månader och vill verkligen komma tillbaka.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit permanentbannad för rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag skrev i till en grabb (utanför servern) en rasistisk sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej, så det som hände exakt innan jag blev bannad vara att vi hade skjutit ner ett par grabbar sedan blev jag av med min kriminell roll sedan efter det så satte vi oss i stör ej så joinade alla från crips vårt samttal och skrattade åt mig och sa fan vad skönt att du inte öär krim nu mera och så blev det mycket hets så bad vi dem att lämna samtalet dem gjorde inte det så blev vi arga och sa lite saker som inte man borde sagt (Inte rasistiska saker). Därefter så joinar Philip320 och Wagner för att dem skällde ut crips för att joina stör ej och inte lämna sedan så sa Philip att om ni vill hålla på att argumentera och bråka så får ni göra det utanför servern. då var ja redan riktigt arg och jag skriver till en grabb en rasistisk sak UTAN FÖR SERVERN, sedan 10 sekunder efter så joinar wagner och säger att du kommer attt bli perma bannad A0 några sissta ord? Då säger jag vad snaclar du om sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban men och andra sidan så sa dem att vi fick ta det utanför servern och då tog jag ju det utanför servern alltså att det inte hade något med servern att göra för att så blir jag perma bannad för det tycker jag är lite konstigt att han först säger en sak och sedan gör en annan sak bara för att han kan och vill.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har först satt mig i support och pratat om varför jag blir bannad och varför jag ska få ban och så att jag lär mig av mitt misstag som jag gjorde och sedan så kunde göra banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag från min sida skulle inte skrivit något alls oavsett att det var utanför servern för att rasim ska inte förekomma överhuvudtaget. Vilket jag har förståt och lärt mig vid detta laget utan skulle lämna argumentation där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka